22 sätt att sälja bättre (e-bok)
Format
E-bok
Filformat
EPUB med vattenmärke (0.0 MB)
Om vattenmärkning
Språk
Svenska
Utgivningsdatum
2014-10-24
Förlag
Liber AB
ISBN
9789147115570

22 sätt att sälja bättre E-bok

E-bok,  Svenska, 2014-10-24
149
Läs i Bokus Reader för iOS och Android
Som en av Sveriges mest anlitade coacher och talare inom sälj- och kundkommunikation har Ulla-Lisa Thordén under drygt 30 år avdramatiserat säljandets hantverk och gjort det både lustfyllt och lönsamt. Här ger hon en mängd tips som hjälper även de mest säljskygga att bli säljtrygga. Boken är en av flera i en serie handböcker för företagare, som är ett samarbete mellan Liber och tidskriften Driva Eget.

Att vässa säljarbetet är en av de enklaste vägarna att skaffa de kunder du förtjänar och förbättra lönsamheten. Det finns inga genvägar eller retoriska knep. Att bli köpbar handlar om kommunikation, relationer och nytta, men också om nyfiket detektivarbete, genomtänkt strategi, klara mål och förhandlingskraft.
Missa inte de övriga handböckerna i serien Driva Eget. Redan nu finns dessa titlar:
- "92 sätt att sänka skatten" av Anders Andersson
- "49 sätt att öka vinsten" av Mikael Carlson
Under 2015 kommer ytterligare titlar i serien.
Alla böckerna i serien Driva Eget har ett konkret och direkt användbart innehåll ? så att man snabbt kan ta till sig de råd som passar den egna verksamheten. Lönsam läsning för företagare men också för ledningsgrupper samt för alla som på något sätt arbetar med små och medelstora företag, som exempelvis styrelseledamot, revisor, konsult eller rådgivare på bank.
Visa hela texten

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Ulla-Lisa Thordén

  • Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen

    Ulla-Lisa Thordén

    Vill du få andra att förstå vikten av din kompetens, så att de ger dig uppdrag? Och helst intressanta sådana! Möt kunden öga mot öga handlar om vikten och värdet av att våga möta kunder öga mot öga trots - eller tack vare - att vi lever i en alltm...

  • Luspank och idérik

    Ulla-Lisa Thordén, Thomas Östberg

    Vill du kunna leva på det du allra helst vill arbeta med? Vill du lära dig mer om hur du kan nå en (större) publik och få betalt för ditt värde? Då är detta en bok för dig. Att sätta pris på sitt värv, att hitta och möta eventuella kunder, att kun...